صفحات پاپ آپ

مطالعه این کتاب به همه کارکنان و مدیران بانکی .....

computer world

نویسندگان

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
نکاتی مهم برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن 0 685 man2man
معرفی تجارت الکترونیک فروشگاه لردیا 0 528 man2man
با دلارهای رایگان! در بازی clash of clans جم بخرید. 0 603 clashofclans
خرید جم در clash of clans 1 2071 clashofclans
خرید الماس در clash of clans 0 527 3ermin
عکسای جنجالی علی کریمی 5 1088 ebi1874
ترسناک‌ترین وسیله‌های جراحی+عکس 2 748 ebi1874
مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+16) 0 759 computerworld
بادکردن 4 تایر با بینی +عکس 0 614 computerworld
6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر 0 549 computerworld
از بازی کردن با چشم تا ... +عکس 0 552 computerworld
استفتاء رهبر انقلاب: خرافات شب اول ربیع مستند روایی ندارد 0 561 jadmin
مسنجره قدرتمند line جایه ویچت را گرفت + دانلود نسخه آپدیت شده 0 609 jadmin
دیدار رئیس جمهور با خانواده‌ "شهدای مقابله با فتنه" تسکینی بر قلوب ملت ایران است 0 576 jadmin
رهبر معظم انقلاب: گناه بزرگ فتنه‌گران قابل اغماض نیست 0 502 jadmin
روزای بارونی 3 577 computerworld
هک wechat 0 558 computerworld
اینم اطلاعات حافظ تا اسم پدر جدش هس 0 567 computerworld
کد امارگیر 0 507 amirkian
فلوچارته متقارن 1 549 computerworld

مطالعه این کتاب به همه کارکنان و مدیران بانکی .....

مطالعه این کتاب به همه کارکنان و مدیران بانکی و به ویژه کارمندان خط صف شعب، پیشنهاد می شود.
درصد بالایی از مدیران و کارکنان شعب بانک ها می توانند با همکاران و مشتریان خود رابطۀ خوب، محترمانه و مؤدبانه برقرار نمایند، اما رابطۀ خوب و محترمانه برقرار کردن با دیگران، کاملاً با برقراری یک رابطة مؤثر متفاوت است. رابطة محترمانه يعني مؤدب، متبسم و ابروگشاده بودن و خوب برخورد کردن، اما رابطة مؤثر یعنی اينکه من به عنوان یک کارمند، یا یک مدیر چگونه مي توانم ارتباطی مؤثر با دیگران برقرار نمایم به گونه ای که بتوانم بر طرف مقابل، حال هر کسی می خواهد باشد، تأثير بگذارم. در تحقیقات ما، هشت عنصر تأثیرگذار در جذب، حفظ، رضایت و وفاداری مشتریان شناسایی شده است (این هشت عنصر، شامل ساختار مقرراتی بانک، نحوة محاسبة نرخ بهره و پرداخت سود، شناخت تيپ شخصيتي مشتری، سرعت، انعطاف پذیری، اعتماد، کارکنان آموزش دیده تر، مکان شعبه).
کارمندان شعب که صف اول ارتباط با مشتري هستند، بايد خود را به «رفتارشناسي نوین» مسلّح کند و از تيپ شخصیتی مشتريان خود، آگاهي بيشتر کسب کنند و دقیقاً بدانند که با هریک از این تیپها چگونه باید رفتار کنند.
واکنش و رفتار کارمندان خط صف شعب در مقابل تيپ هاي شخصيتي مشتريان، همچون انتقادگر و سخت گير، قشقرق راه انداز، مسلط، مهربان و آسان گير، کلافه، شکاک و وارسي کننده و... چگونه بايد باشد؟
به طور مثال: نحوة ارتباط مؤثر با مشتريان تندخو، پرخاشگر، استرس زا، عجول و عصباني چگونه بايد باشد؟ با مشترياني که از ثبات شخصيتي و رفتار مطمئن و پايداري برخوردار نيستند و به راحتي از سردي به گرمي تغيير رفتار ميدهند، چگونه بايد رفتار كرد؟ هر چه برايشان از خدمات بانک تعريف مي کني، ظاهراً موافق هستند؛ ولي ناگهان تغيير عقيده مي دهند!
از چه طريق مي توان اضطراب، شک و دودلي برخي مشتريان را برطرف و اطمينان آن ها را جلب کرد؟ حتماً تا به حال با مشترياني از اين دست که زياد سؤال مي کنند، رفتارهاي اکتشافي دارند و حس کنجکاوي فراوانی دارند، برخورد کرده ايد. کارمند باجه ضمن اينکه بايد بردبار و صبور باشد، لازم است سبک ارتباط مؤثر با اين تيپ افراد را نيز فراگيرد، و بداند که زيربناي شخصيتي اين تيپ مشتريان ترس است و به همين دليل است که دير تصميم ميگيرند.
واقعيت اين است كه تا کارکنان بانک شناختي دقيق از تیپ شخصيتی مشتریان شعبه نداشته باشيد، بسيار بعید به نظر مي رسد که بتوانيد با ايشان ارتباط مؤثر برقرار کنيد.
نویسندة کتاب ابزارهایی در اختيار شما می گذارد تا به یاری آنها تیپ شخصیتی خود و مشتریان شعبه خود را بهتر بشناسید در این کتاب به ويژگي هاي شخصيتي و رفتاري تمام تيپ هاي شخصيتي نُه گانۀ مشتريان و چگونگي ارتباط با هر يک از اين تيپ افراد به صورت جداگانه اشاره شده است.

مطالب مرتبط با مطالعه این کتاب به همه کارکنان و مدیران بانکی .....:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش

صفحات پاپ آپ