صفحات پاپ آپ

گرفتن جم رایگان با روش قانونی بدون نیاز به گیفت کارت!

computer world

نویسندگان

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
نکاتی مهم برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن 0 643 man2man
معرفی تجارت الکترونیک فروشگاه لردیا 0 490 man2man
با دلارهای رایگان! در بازی clash of clans جم بخرید. 0 568 clashofclans
خرید جم در clash of clans 1 2038 clashofclans
خرید الماس در clash of clans 0 494 3ermin
عکسای جنجالی علی کریمی 5 1050 ebi1874
ترسناک‌ترین وسیله‌های جراحی+عکس 2 713 ebi1874
مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+16) 0 722 computerworld
بادکردن 4 تایر با بینی +عکس 0 578 computerworld
6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر 0 514 computerworld
از بازی کردن با چشم تا ... +عکس 0 519 computerworld
استفتاء رهبر انقلاب: خرافات شب اول ربیع مستند روایی ندارد 0 524 jadmin
مسنجره قدرتمند line جایه ویچت را گرفت + دانلود نسخه آپدیت شده 0 572 jadmin
دیدار رئیس جمهور با خانواده‌ "شهدای مقابله با فتنه" تسکینی بر قلوب ملت ایران است 0 542 jadmin
رهبر معظم انقلاب: گناه بزرگ فتنه‌گران قابل اغماض نیست 0 468 jadmin
روزای بارونی 3 547 computerworld
هک wechat 0 522 computerworld
اینم اطلاعات حافظ تا اسم پدر جدش هس 0 538 computerworld
کد امارگیر 0 475 amirkian
فلوچارته متقارن 1 515 computerworld

گرفتن جم رایگان با روش قانونی بدون نیاز به گیفت کارت!

گرفتن جم رایگان با روش قانونی بدون نیاز به گیفت کارت!

از امروز به بعد میخوام براتون جم بگیرم از دسه خنگولک بازیاتون خسه شدم

خب حالا هم شما باید کاری ک میگم انجام بدید

ابتدا باید ایمیلی که ایدی کلش اف کلتس تونو روش ست کردید برام ایمیل کنید ایمیلم اون پایین هس

سعی کنید ی ایدی که لولش پایین باشه بدید بهم

چون اگه دیر یا چن روز بعد ک بهم ایمیل زدید جواب دادم نگید این دزده کلاهبرداره از این حرفا

ک قبلا زدید و توهین کردید به خانواده من  

در شان من نیس ک جواب فوش های شما رو با فوش جواب بدم

من برا اونایی ک فوش دادن به صورت رایگان انجام دادم تا ضایعه شن

البنه خخخخ دیگه فوش بدید رایگان انجام نمیدما کور خوندین 

ولی به هر حال سعی کنید یه ایدی لول یک بهم بدید ک نگران چیزی نباشید

البته همون ایدی اصلیتونم بدبد با این روش براش نگرانی نیس

چون قانونیه

من هر بار جم هاتونو 99999 میکنم ولی اینو بگم ک این جم ها اگه تموم شد

من هر بار دوهزارتومن شارج ایرانسل میگیرم ک دوباره 99999 کنم جم هاتونو

اینم ایمیلمه

3ermin@gmail.com

اینم ایدی لاینمه

3ermin

ایدی کلشتونو همراه با درخواستی ک گفتم میگیرم و تحویلتون میدم

جواب سوال های چرتوپرت تونم میدم خخخ چون میدونم خنننگید


مطالب مرتبط با گرفتن جم رایگان با روش قانونی بدون نیاز به گیفت کارت!:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
نام: mehdi
تاریخ: 1393/08/30
ساعت:14:06
وب کاربر

age clash up beshe bazam in raveshet kar mide ?

پاسخ : داداش این روش قانونیه ما فقط ازش غیر قانونی استفاده میکنم
اره کار میده

نام: ناشناس
تاریخ: 1393/08/30
ساعت:14:00
وب کاربر

sdownloadsh.blogsk
سلام این سایت بالایی از من 5هزار گرفت به من جم نداد شما هم ایا به من جم نمیدید؟

پاسخ : ن عزیز تو کار ما حروم خوری نیس میتونی بیای کلنمون لول خودمو ببینی همه رو تا اخر اپ کردم از بقیه دوستان هم میتونی بپرسی

نام: boy bad
تاریخ: 1393/08/30
ساعت:13:54
وب کاربر

damet garm chetori sharjo ramzesho bedam???

پاسخ : ایمیل بزن ایدی کلشتم بده
البته برا من زشته شارج بگیرم ولی از این به بعد میگیرم
پاسخ : email : 3ermin@gmail.com
id line : 3ermin

نام: فرهاد
تاریخ: 1393/08/30
ساعت:13:53
وب کاربر

داداش این همون روش قبلیه؟؟
من با اون روش 5تا کارگر گرفتم با ی شیلد ی ماهه

پاسخ : اره همون روشه ولی دیگه قسم خوردم به کسی رایگان یاد ندم
خودشون خنگن به من فوش میدن

نام: mahsa
تاریخ: 1393/08/30
ساعت:13:52
وب کاربر

فدات شم عشقمی توووووو

صفحات پاپ آپ