صفحات پاپ آپ

خبر های ایران آرژانتینی !!!!

computer world

نویسندگان

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
نکاتی مهم برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن 0 651 man2man
معرفی تجارت الکترونیک فروشگاه لردیا 0 497 man2man
با دلارهای رایگان! در بازی clash of clans جم بخرید. 0 575 clashofclans
خرید جم در clash of clans 1 2044 clashofclans
خرید الماس در clash of clans 0 500 3ermin
عکسای جنجالی علی کریمی 5 1055 ebi1874
ترسناک‌ترین وسیله‌های جراحی+عکس 2 719 ebi1874
مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+16) 0 728 computerworld
بادکردن 4 تایر با بینی +عکس 0 584 computerworld
6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر 0 520 computerworld
از بازی کردن با چشم تا ... +عکس 0 526 computerworld
استفتاء رهبر انقلاب: خرافات شب اول ربیع مستند روایی ندارد 0 530 jadmin
مسنجره قدرتمند line جایه ویچت را گرفت + دانلود نسخه آپدیت شده 0 579 jadmin
دیدار رئیس جمهور با خانواده‌ "شهدای مقابله با فتنه" تسکینی بر قلوب ملت ایران است 0 547 jadmin
رهبر معظم انقلاب: گناه بزرگ فتنه‌گران قابل اغماض نیست 0 473 jadmin
روزای بارونی 3 553 computerworld
هک wechat 0 528 computerworld
اینم اطلاعات حافظ تا اسم پدر جدش هس 0 543 computerworld
کد امارگیر 0 480 amirkian
فلوچارته متقارن 1 520 computerworld

خبر های ایران آرژانتینی !!!!

 

 

 

 

بيش از 30000 کامنت ايراني در صفحه مسي


30 هزار کامنت در صفحه شخصي ليونل مسي. آيا اين هم حماسه‌اي است در تاريخ ايرانيان؟!


 

در چندسال گذشته هر وقت سايت‌هاي بين المللي اقدام به نظرسنجي يا راي‌گيري درباره مسائل ورزشي کردند که در آن يک نماينده از ايران هم حضور داشت، ورزش‌دوستان ايراني با هجوم خود به سايت مربوط، ورزشکار ايراني را انتخاب مي‌کردند.

به گزارش ايسنا ، شايد نخستين بار اين اقدام در انتخاب حسين رضازاده به عنوان قوي‌ترين وزنه‌بردار جهان صورت گرفت. در سال‌هايي که قهرمان اردبيلي هنوز وزنه مي‌زد سايت جهاني فدراسيون وزنه‌برداري اقدام به نظرسنجي کرده بود تا قوي‌ترين را انتخاب کند. در آن زمان هنوز اينترنت مثل الان بين ايراني‌ها جا نيفتاده بود اما همه با اطلاع‌رساني به يکديگر و حرکت گروهي کاري کردند که هجوم زيادي به سايت فدراسيون جهاني انجام شود و در نتيجه انتخابات مخدوش شد.

 

 

 


در سال‌هاي بعد هم اين اتفاق تکرار شد و سايت فدراسيون بين‌المللي آمار و ارقام فوتبال اقدام به نظرسنجي براي انتخاب محبوبترين بازيکن جهان کرد. يک بار مهدوي‌کيا و يک بار هم علي کريمي و فرهاد مجيدي در جمع محبوبترين بازيکنان جهان قرار گرفتند تا حمايت دسته‌جمعي ايراني‌ها اينجا هم بر واقعيت‌ها چيره شود. نظرسنجي‌اي ‌که مثلا مسي در آن بين 5 بازيکن برتر هم نبود اما با لطف راي ايراني‌ها نتيجه طور ديگري رقم خورد.

يادمان نرفته در نخستين سالي که فدراسيون وزنه‌برداري اقدام به نظرسنجي کرده بود به خاطر هجوم بيش از حد کاربران ايراني، سايت اين فدراسيون دچار مشکل و براي يکي، دو روز کاملا قطع شد. اما اين اتفاق‌ها براي جامعه ما مثبت بود چراکه نشان دهنده علاقه ايراني‌ها به ورزش بود. اينکه در همه نظرسنجي‌هاي اينترنتي فعال هستيم چيز بدي نيست اما اقدامي که به تازگي در شبکه اجتماعي فيس بوک مي‌بينيم و شب گذشته هم بار ديگر تکرار شده به هيچ وجه قابل قبول نيست و فقط براي اين جامعه "هميشه حاضر در صحنه" بدنامي به بار مي‌آورد؛ نامي که حتما نمي‌تواند نماينده فرهنگ والاي ايراني باشد.

همين چند ماه پيش بود که جمع زيادي از کاربران ايراني فيس‌بوک در خلال برگزاري ليگ جهاني واليبال با هجوم به صفحه شخصي ايوان زايتسف يکي از بازيکنان تيم ملي ايتاليا، اين صفحه را پر از نظرات و کامنت‌هاي خود کردند که اکثرا هم حاوي مطالب توهين‌آميز و زننده بود. خانواده زايتسف هم از اين توهين‌ها بي‌نصيب نمانده بودند و حجم بالاي کامنت‌ها به جايي رسيد که اين بازيکن گفت: "متاسفم که بزگترين تفريح ايرانيان توهين به ديگران است!"

شب گذشته هم اين اتفاق تکرار شد و تا لحظه ارسال همين مطلب هنوز در حال ادامه يافتن است. صفحه شخصي ليونل مسي پر شده از نظرات کاربران ايراني که با ميانگين 10 کامنت در هر دقيقه در حال ارسال صحبت‌هاي نه چندان مناسب خود هستند. شکي نيست که هر کدام از کاربران ايراني فيس‌بوک، نماينده فرهنگ اين مرز و بوم هستند و وجود توهين و حرف‌هاي زننده در نظرات هر کدام از آنها تصوري دروغين را از کشورمان مي‌سازد.

حالا تصور کنيد از شب گذشته تاکنون بيش از 30 هزار کامنت روي صفحه شخصي بهترين بازيکن 4 سال گذشته جهان از سوي ايراني‌ها ارسال شده که همه آنها با محتوايي مشابه در حال کري و رجزخواني براي اين ستاره فوتبال دنيا آن هم با بدترين ادبيات يا اشاره به تقابل او با هاشم بيگ زاده هستند.

نمونه‌اي از اين کامنت‌ها را بخوانيد:

- مسي تو که مسي، اگه طلا هم بودي هيشکاري نمي‌تونستي جلوي ايران بکني داداش.

- چهارسال قبل کامران نجف‌زاده رفت با مسي مصاحبه کنه، مسي گفت ايرانو نميشناسه و مصاحبه نکرد. الان بايد بيک زاده طوري بزنتش که که قيافش شبيه دفاع راست فوتبال دستي شه.

- مسي جون يک ماه يارانه خودتو بده بيگ‌زاده تا ولت کنه

- مسي تنها نيست

"هاشم اول"

- اگه تيم ملي پشتکار شمارو داشته باشه با اين کامنت گذاشتناتون، آرژانتين سهله برزيل رو هم مي‌بريم!

- آهن آلات، ضايعات، مسي‌جات خريداريم!

- مسي، هاشم بيگ زاده را به مناظره دعوت کرد

- بچه‌ها از امروز اينجا پاتوق شد تا شروع جام جهاني. به دوستان خود بگوئيد!

اين فقط نمونه‌اي از کامنت‌هايي بود که در شب گذشته از سوي برخي کاربران ايراني در صفحه مسي منتشر شده بود. شايد ديگر نيازي به گفتن هيچ جمله‌اي نيست و با خواندن اين نظرات بدانيم که چقدر بد فرهنگ ايراني را نشان داده‌ايم. اي کاش همه اين دوستان انرژي خود را در جاي ديگري صرف مي‌کردند که به نفع ايران و ايراني بود. جالب اينجاست که در کامنت‌هاي آخر کاربران از صفحه مسي خسته شده‌اند و با يکديگر قرار گذاشته‌اند که حرکت خود را در صفحه ادين ژکو مهاجم تيم ملي بوسني ادامه دهند.

شايد يکي از کامنت‌هايي که در انتقاد از اين نظرات روي صفحه مسي گذاشته شده بود به خوبي حق مطلب را ادا کند:

- واقعا نمي‌دونم منظورتون از اين کامنتا چيه، فقط ميدونم باعث ميشيد جهان سومي بودن مون رو به رخمون بکشن

 

 

 

 

سرمربي آرژانتين: از تيم‌ايران شناخت‌زيادي ندارم


سرمربي تيم فوتبال آرژانتين گفت: گروه ما آسان نيست و از تيم ملي فوتبال ايران شناختي ندارم.


 

 خانرو سابلا پس از انجام قرعه‌کشي جام جهاني برزيل در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که مهم است اينکه فاصله شهرها و شرايط آب‌و هوايي آن‌ها را بايد به طور دقيق مد نظر قرار بدهند. يکي از بازي‌ها در شهري سردتر برگزار مي‌شود و بازي دوم ما در شهري با آب و هواي خوب برگزار خواهد شد. (در اين بازي آرژانتين با ايران بازي دارد). نمي‌توان گفت هيچ گروهي آسان است، گروه ما هم آسان نيست و من از فوتبال و تيم ايران شناختي ندارم اما نيجريه را بيشتر مي‌شناسم.

وي ادامه داد: بازي‌هاي تدارکاتي ما با روماني شروع مي‌شود و من بايد فاصله شهرها در برزيل را به طور دقيق بررسي کنم تا به مشکلي بر نخوريم. باز هم تأکيد مي‌کنم هيچ گروهي آسان نيست و ما مي‌ خواهيم در گروه خود به عنوان تيم اول صعود کنيم و قدم به قدم جلو برويم. نمي‌ خواهيم با برزيل برخورد کنيم زيرا در آن صورت همه دوست دارند که برزيل برنده شود. ما مي‌خواهيم نتايج خوبي بگيريم.

 

 

 

 

خوشحالي آرژانتيني‌ها از قرعه جام جهاني


رسانه‌هاي آرژانتيني و بازيکنان سرشناس سابق اين کشور در واکنش به گروه آلبي‌سلسته در جام‌جهاني اعلام کردند آرژانتين بايد از همين حالا خودش را در دوم ببيند.


 

ايران در جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، بوسني و هرزگوين و نيجريه همگروه شده است. رسانه‌هاي آرژانتين پس از همگروه شدن با تيم‌هاي ايران، بوسني و نيجريه از اين گروه ابراز خوشحالي و اعلام کردند آرژانتين به راحتي مي‌تواند از اين گروه به مرحله بعد صعود کند. گيلرمو پوگي، معروف‌ترين گزارشگر ورزشي آرژانتين پس از مشخص شدن حريفان اين تيم در جام جهاني گفت: خوشحال هستيم که هيچ حريف سختي در گروه ما قرار ندارد و مي‌توانيم بي‌دردسر به دور دوم صعود کنيم.

به گزارش ايسنا، آلخاندرو مانکسو، بازيکن سابق تيم ملي آرژانتين و دوست صميمي ديگو مارادونا نيز که در جام جهاني 1994 در ترکيب آلبي‌سلسته حضور داشت، در واکنش به گروه آرژانتين در جام جهاني گفت: بايد اعتراف کنم در يکي از آسان‌ترين گروه‌هاي جام جهاني قرار گرفته‌ايم. از هم‌اکنون مي‌توانيم خودمان را در دور دوم جام جهاني ببينيم. مانکسو حتي اضافه کرد آرژانتين قهرمان جام جهاني 2014 مي‌شود.

روزنامه لاناسيون آرژانتين نيز امروز اعلام کرد بايد خوشحال باشيم زيرا هيچ تيمي در گروه ما سابقه قهرماني در جام جهاني ندارد و تنها ما هستيم که پيش از اين قهرمان جام جهاني شده‌ايم.

لاناسيون اضافه کرد: موفقيت يک تيم در جام جهاني خيلي به شانس بستگي دارد. نه تنها در قرعه شانس آورده‌ايم که در شهرهاي ميزبان جام جهاني 2014 نيز شانس آورده‌ايم و فاصله زيادي بين شهرهايي که قرار است در آن بازي کنيم وجود ندارد.

آرژانتين در اولين بازي خود در جام جهاني 2014 برابر بوسني و هرزگوين به ميدان مي‌رود.






ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش

صفحات پاپ آپ