صفحات پاپ آپ

دانلود فیلم من مادر هستم

computer world

نویسندگان

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
نکاتی مهم برای داشتن یک خرید اینترنتی مطمئن 0 651 man2man
معرفی تجارت الکترونیک فروشگاه لردیا 0 497 man2man
با دلارهای رایگان! در بازی clash of clans جم بخرید. 0 575 clashofclans
خرید جم در clash of clans 1 2044 clashofclans
خرید الماس در clash of clans 0 500 3ermin
عکسای جنجالی علی کریمی 5 1055 ebi1874
ترسناک‌ترین وسیله‌های جراحی+عکس 2 719 ebi1874
مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+16) 0 728 computerworld
بادکردن 4 تایر با بینی +عکس 0 584 computerworld
6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر 0 520 computerworld
از بازی کردن با چشم تا ... +عکس 0 526 computerworld
استفتاء رهبر انقلاب: خرافات شب اول ربیع مستند روایی ندارد 0 530 jadmin
مسنجره قدرتمند line جایه ویچت را گرفت + دانلود نسخه آپدیت شده 0 579 jadmin
دیدار رئیس جمهور با خانواده‌ "شهدای مقابله با فتنه" تسکینی بر قلوب ملت ایران است 0 547 jadmin
رهبر معظم انقلاب: گناه بزرگ فتنه‌گران قابل اغماض نیست 0 473 jadmin
روزای بارونی 3 553 computerworld
هک wechat 0 528 computerworld
اینم اطلاعات حافظ تا اسم پدر جدش هس 0 543 computerworld
کد امارگیر 0 480 amirkian
فلوچارته متقارن 1 520 computerworld

دانلود فیلم من مادر هستم

دانلود فیلم ایرانی من مادر هستم با لینک مستقیم

فیلم من مادر هستم با کیفیت عالی DVD + پوستری از فیلم

شنیدن کی بود مانن دیدن بالاخره فیلم من مادر هستم عرضه شد .

لینک دانلود فیلم اضافه شد + نسخه کم حجم

دانلود فیلم من مادر هستم

دانلود فیلم من مادر هستم با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : درام

فرمت : mkv

حجم : 400 , 810 مگابایت

مدت زمان: 95 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : فریدون جیرانی

بازیگران : باران كوثري , حبيب رضايي , فرهاد اصلاني , اميرحسين آرمان , هدايت الله سجادي , پانته‌آ بهرام ,هنگامه قاضياني …

خلاصه داستان : فیلم دربارۀ زندگی دو خانواده مرفه است که در حال فروپاشی است. در این میان حوادثی که برای دختر یکی از خانواده ها که نوزده سال دارد(باران کوثری) پدید می آید، سبب برملا شدن بسیاری از رازهای زندگی آدم های قصه می شود.

توضیحات و اخبار این اثرمن مادر هستم فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی و نویسندگی لیلا لاریجانی و رحمان سیفی‌آزاد ساخته سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۱ بر روی پرده سینماهای ایران رفت. استقبال عمومی از این فیلم بالا بود چنان که این فیلم رکورد بیشترین فروش روزانهٔ یک فیلم غیر کمدی را که قبلاً در اختیار جدایی نادر از سیمین بود شکست و به فروش ۹۳ میلیون تومانی با اکران در ۱۵ سالن سینما دست یافت.

این به حق می توان گفت که جنجالی ترین فیلم چند سال اخیر سینمای ایران می باشد . در زمان عرضه فیلم در سینما با مشکلات بسیار زیادی این فیلم روبرو شد . اعتراض گروه انصار باعث پایین کشیدن پرده این فیلم از سینماهای ایران شد . اما پس از سانسور های فراوان واکران بسیار محدود این فیلم رکورد فروش فیلم را در کشور زد و وارد باشگاه ملیاردی ها شد . این فیلم را حتما تماشا کنید .

دانلود فیلم من مادر هستم از سرور رودفایل و آپلودبوی

دانلود از سرور رودفایل نسخه کم حجم

دانلود از سرور آپلودبوی نسخه کم حجم

دانلود از سرور آپلودبوی

پشت صحنه فیلم حذفیات فیلم

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود

دانلود فیلم من مادر هستم



ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش

صفحات پاپ آپ